دشمن جنگ جدید و خطرناکی را علیه کشورمان آغاز کرده است!

LOGO

تمام مقصد ما مکتب ماست
  • یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, - 20:34
  • دسته بندی : <-PostCategory->
  • نویسنده: مهدی جعفری

  دشمن جنگ جدید و خطرناکی را علیه کشورمان آغاز کرده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرماندهی و مسئول بازرسی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه جنگ و دشمنی ‌علیه کشور ما تمام نشده است، گفت: دشمن‌ با مایوس شدن در جبهه نظامی به جنگ در جبهه فرهنگی روی آورده که به مراتب خطرناک‌تر است.

خبرگزاری فارس: دشمن جنگ جدید و خطرناکی را علیه کشورمان آغاز کرده است

 
 
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ سردار جواد مشیدی بعد از ظهر امروز در پنجمین یادواره شهدای شهرک توحید شهرستان بندرعباس ضمن بیان خاطراتی از حضور در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در 200 سال گذشته جنگ‌های متعددی توسط دشمنان به کشور ما تحمیل شد که بر اثر بی‌‌لیاقتی پادشاهان و سلاطین همیشه قسمت‌های بزرگی از کشورمان با تحمیل معاهده‌های ننگین و خفت‌بار از وطن اصلی جدا شد.

وی افزود: در 31 شهریور سال 1359 صدام با تحریک و پشتیبانی ابرقدرت‌های شرق و غرب و ایادی آنها حمله گسترده‌ای را از زمین و هوا بر علیه کشور ما آغاز کرد و با تصور غلطی که بتواند در کوتاه‌ترین مدت کشور ما را شکست بدهد، این جنگ را آغاز کرد و آمریکا و شوروی سابق و کشورهای غربی و عربی و حدود 80 کشور دست در دست هم دادند و انواع امکانات و ادوات جنگی پیشرفته روز دنیا را در اختیار صدام قرار دادند.

عضو شورای فرماندهی و مسئول بازرسی نیروی دریایی سپاه ادامه داد: گذشت زمان همه چیز را تغییر داد و رزمندگان اسلام با ایمانی راسخ به خداوند بزرگ و پیروی از ولایت فقیه عادل و آگاه به همه مسائل توانستند، قسمت‌های زیادی از خاک مقدس جمهوری اسلامی را از تصرف دشمن آزاد کنند و شکست‌های بزرگی را بر دشمن تحمیل کنند و در این هشت سال دفاع مقدس رزمندگان توانستند از 17 کشور مختلف اسیر جنگی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ برای ما برکاتی هم داشت و همان طور که امام راحلمان فرمودند این جنگ سا‌ل‌ها کشور ما را بیمه خواهد کرد و هم‌اکنون همه ما شاهدیم که با تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌هایی که نسبت به انقلاب اسلامی  دارند و از کشور عراق و صدام هم قوی‌تر هستند ولی جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند، اینها همه به خاطر رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست و ما باید همیشه یاد آنها را گرامی بداریم.

مشیدی در ادامه گفت: جنگ و دشمنی علیه کشور ما تمام نشده است، بلکه دشمن با مایوس شدن در جبهه نظامی جنگ فرهنگی و جنگ نرم را علیه کشور ما تدارک دیده است، جنگی که به مراتب بسیار خطرناک‌تر از جنگ نظامی است چون در این جنگ اعتقادات ملت ما و جوانان ما را مورد هجمه قرار داد‌ه‌اند، ملت ما باید در این جنگ هم هوشیار باشد و به وصیت شهدا که گفته‌اند، «پیرو محض ولایت فقیه باشید» عمل کنیم.

در پایان این یادواره از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید دوامی و حوزه شهید منظری تجلیل به عمل آمد. 

این یادواره به مناسبت سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و با حضور سردار مشیدی یکی از رزمندگان و یادگاراران هشت سال دفاع مقدس، فرمانده حوزه شهید منظری، معاون فرهنگی پرورشی سپاه امام سجاد(ع)، ائمه جماعت مساجد شهرک توحید، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمع کثیری از معتمدین و اهالی  شهرک توحید شهرستان بندرعباس به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد دوامی برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->

لینکستان

درباره ما


مهدی جعفری ٍ به سایت ریاضی مکتبی خوش آمدید. برای امکانات بیشتر در سایت عضو شوید. باتشکر مدیریت سایت و تیم VMM
ایمیل : mahdijafari1996@yahoo.com


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 345
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

پرچم